FANDOM

לאחר שהתייאש מבני האדם בחקירת רצח העלמה, מארק קליין יצא מחוץ לזירת הרצח לקבל החלטות

תפריט האתר: מונטאז' חלקי הסיפור, חלקי השחקן, חלקי העולם, אירועים, היסטוריה, עולם, כוחות ומתנות, קישורים, בעלים: אין

יונתן

קליין יוצא מהחצר אל רחוב אלנבי. 'זה היה יכול להיגמר ממש רע', הוא חושב ובוחן את הסביבה בחושיו המוגברים.

אלכס צועד במהירות אחריו. שני הערפדים האחרים, אלישבע (לשעבר רון) שמתקתקת על הטלפון כתמיד ואמיר שבדיוק קנה משהו בפיצוציה, קולטים אותו וכונסים לכיוונו בזריזות. קליין עוצר ליד הרכב, שולף את הנייד שלו ומתקשר אל שי גור שעונה בחוסר סבלנות: "כן קליין."

"יחתיכת חרא הכנסת אותי למלכודת, ההסכם הזה שחתמתם עליו לא מאפשר לנו לעשות כלום והוא מסכן אותי ואת הצוות שלי" הוא אומר בכעס. "תחפש זונה אחרת שתעשה את העבודה בשבילך, אולי אחד העקומים שלך".

פאזיל (מקווה שעופר יקבל את המלים שהוא דוחף לגרונו של שי וישנה את מה שטעון שיפור)

"אתה תקרא לי 'פרימוג'ן העקומים' כשאתה מדבר איתי, ילד", משיב שי גור בטון יבשושי, כאילו הוא משועמם מהשנינות של עצמו. "ואם באמת נמאס לך לעבוד בשבילי, רק תגיד. המאפרות מלאות בערפדים שחשבו שאין להם תחליף. שלחתי אותך רק בגלל משהו שיהונתן אמר לי. אני חושב שהוא ניסה להעליב אותי, אבל זה גרם לי לחשוב על החושים המחודדים שלך."

קליין שומע קול מוכר מלהג ברקע, בצד של גור. "תגיד לו שאם הוא יצליח לשמור על פרופיל נמוך עוד חמש דקות כל ההסכם הזה לא יהיה שווה את פרוות הפודל שעליה הוא נכתב. תגיד לו שהפרימוג'ן שלו אומר את זה באופן אישי!". אוזניו של קליין מזהות את צליל כפותיו של האנס פון שטרודל מתחככות זו בזו בהנאה.

"אני יודע שהדם שלך חם, ולא מאובק ועייף כשלי", ממשיך גור, "אז אני אתן לך עוד כמה דקות להתקרר ולחשוב על איך אתה ממלא את ההתחייבויות שלך בתנאים הקשים שאליהם נקלעת. בינתיים, עשה לי טובה אישית, אל תוריד את העיניים מהזירה. שלא יהיו פאדיחות. וד"ש לאלישבע".

כשקליין מנתק את הטלפון הוא רואה הודעת סמס חדשה:

  • מאת: מספר לא מזוהה
  • תוכן: מ-ז-כ-ר-ת

יופי. עכשיו שלושה פרימוג'ן יושבים לו על הוריד. מזל שערפדים לא יכולים לקבל אולקוס.

יונתן

קליין רותח

"אלכס, תחזור לחצר ושים עין על הגופה" הוא אומר בעצבים. "אלישבע אל תיתני לי את מבט העגל הזה, תעלי בשקט לבניין ההוא, סטודנט תעלה לבניין הזה, נו, תראו של מי הצלפים, תעיפו אותם ותתמקמו". "ותקחו את האמים שלכם, דבילים!"

קליין מדליק סיגריה ונשען על רכב המז"פ ומחבר את עצמו למערכת הקשפ (קשר פנימי).

איוב

"למה רק אותי תקעו עם ראש שבט שיש לו תסמונת דאון" הוא ממלמל לעצמו, מסתכל בעצבנות ימינה ושמאלה, מחפש מישהו שאפשר יהיה להוציא עליו את העצבים. רואה את רס"מ מוסקוביץ מנמנם עם בקבוק בירה בידו, על אחד הספסלים באזור. ריח הדם שלו, מלא באלכוהול מגיע עד לקליין. בדרך כלל הדבר היה מעביר בו בחילה עמוקה, בניגוד לדמה של אורנה, שאומנם לא הייתה צעירה, אבל לפחות אישה. ובכל זאת, ריח הדם של הרס"מ ממשיך להציק לו.

וכשהרס"מ קופץ בבהלה, מנער את עצמו ורץ במהירות לכיוון הגופה, קליין מרגיש את גופו בוער בטעם הדם שנותן לו מהירות ועוצמה. העולם מאט, נהיה אדום יותר, קל יותר. משהו קורה שם בפנים, הוא מרגיש. קשה לראות מכאן את החצר הפנימית, ניתן לראות את שביל הגישה, וכמובן את פינת המחסן שבחצר. אבל אי אפשר לראות פנימה. משהו קורה שם, והרס"מ הזה קשור לכך. בזה הוא בטוח. הוא מסתכל על הרס"מ. רואה שיש חיה על הכתף של הרס"מ. משהו שחור וחלק וארוך ונחשי. משהו שדוחף את הרס"מ לחצר.

יונתן

קליין מפהק. 'שימות' הוא חושב ומדליק סיגרית נובלס. ואז הוא מסמס לאלכס: 'שים לב! לרס"מ יש נחש שחור על הכתף, לא להתקרב אליו'

תינוק

בעוד קליין מחפש מישהו להוציא עליו את העצבים הוא מבחין ברוח רפאים. לא, לא רוח. הקרנה אסטראלית של קינדרד מקומית. חיוורת, נמוכה, תפוחה במקומות הנכונים, בין היתר. לובשת שמלה דקיקה מתחת לטרנצ'קואט אופנתי. והיא ניגשת ישירות אליו, מתקרבת, מרימה את ראשה מעלה להביט בעיניו, מטה את ראשה מעט הצדה ופושקת את עיניה ואת שפתיה. "אתה נראה כמו אחד משלנו ואתה נראה עצוב!" היא אומרת.

יונתן

"שקט כוס", הוא אומר ומשתדל להתעלם ממנה. זה כל־כך לא היום שלו.

פאזיל

"לא יפה לקרוא לאינקוויזיטורית שהנסיך שלך אליך 'כוס', מארק", היא אומרת בטון נעלב. "אני באתי כדי לעזור. ואם תעליב אותי, אני אודיע לנסיך שאיבדת שליטה ושצריך לשלוח מישהו אחר. ואז במקום כוס תקבל זין. תגיד לי אתה מה אתה מעדיף".

יונתן

הוא מביט בה באדישות מוחלטת מגרד בסנטר, "סיגריה?" הוא שואל ומציע לה את חפיסת הנובלס.

"למה הנסיך שלח אותך אלי?"

פאזיל בשכתוב של יונה

מערכת הקש"פ של קליין מתעוררת לחיים. אלישבע מדווחת:

  • "קליין, יש לי כאן עמדה. צלף בודד, שני גפרורים, אחד אדום כהה. ויש להם איזה מכשיר משונה."

סטו שותק.

קליין מביט בהקרנה האסטראלית וחיוך עולה על פניו. הוא משתמש במתנות שנתנו לו. "את כמובן צודקת" הוא אומר מניח את ידו על כתפה. הכתף מרגישה כמעט מוחשית. או שהערפדית הזו ממש ממש מוצלחת במה שהיא עושה, או שהחושים שלו נמצאים ברגישות יתר מטורפת. הוא מתחיל להוביל אותה, עד כמה שניתן, לכיוון הזירה. "אני חשבתי שאת מישהי אחרת, איזה טיפש אני. הריח שלך ממש מדהים, מה זה?".

"אתה מסוגל להרי..." מנסה הערפדה לענות אך הוא קוטע אותה. "יש לך כאן לכלוך" הוא אומר ומלטף את שיערה. חבל שאי אפשר לשים מכשירי ציתות על רוחות. "ממש הצלת את היום", הוא ממשיך. "את חייבת לחזור לזירה במקומי ולראות מה הם מגלים". קליין מלווה אותה עד לפתח הזירה מנשק אותה על המצח, מסתובב ומשאיר מאחוריו את דר ההמומה.

"פוסטמה", הוא אומר לעצמו בקול (והיא שומעת כמובן) כשהוא חוזר לעמדתו.

  • "קליין, זו אלישבע, הם יודעים שאני כאן. אם אני לא מורידה אותם עכשיו אני מעדיפה לתפוס מרחק".

"תתרחקי מטומטמת, את עם נשק שהטווח היעיל שלו הוא 900 מטר! לפחות סטו התמקם נכון?" שואל קליין בעצבנות "אני גננת" הוא אומר לעצמו.

SMS לשי גור: 'נציג הקוסמים הגיע, שמח כאן!'

פאזיל

קול לא מוכר בוקע מהקש"פ: "אלו? אלו? זה עובד? שמע, קליין, נאלצנו להחרים לך את החבר. תבוא לקחת אותו בסניף. חחחחח".

יונתן

"מה? מי זה?"

פאזיל

קול חדש מתערב בשיחה: "תביא לי את זה, אינפאנטיל! הלו? מר קליין? אני יורם ממשרד הבטחון. שמע, החבר שלך פה עשה קצת בעיות ונאלצנו לנטרל אותו זמנית. אנחנו נשגיח עליו עד שהוא יתאושש ואז נשלח אותו לדרכו, אוקיי? ואם אתה יכול להרגיע את הבחורה שנטרפת לנו על הגג זה מאד יעזור. תודה".

יונתן

"מה בדיוק? מי זה החבר שלי? מה הוא עשה?"

"אלישבע? סטו? מה קורה שם?"

קליין נע לכיוון הבניין שאליו הוא שלח את אלישבע.

פאזיל

"חבר שלך זה אמיר סטודנט. נתפס כשהוא מעליב משרת ציבור שביקש ממנו להתפנות", מסביר הקול באדיבות ומוסיף, כשקליין מתחיל ללכת, "מר קליין, אני אודה לך אם תשאר במקומך ותמנע מעימותים עם אנשי הלגיון באזור. אני מזכיר לך שאנחנו אלה ששומרים על הסדר כדי שאתה והחברים שלך תוכלו לישון טוב יותר בארונות שלכם במשך היום".

יונתן

"מקובל. אודה אם תוכל לשחרר אותם ואנחנו נעזוב בשקט את המקום"

"אלישבע, תגיע אלי ותביאי את סטו, אנחנו עוזבים".

פאזיל

מערכת הקשר מרעימה דממה.

יונתן

קליין מסמס לשי גור:

  • "יש כאן כוח עצום של הלגיון, המדובר בעשרות צלפים שפרוסים על הגגות מסביבנו עם נשקים מיוחדים שנועדו לפגוע במיוחד רק בערפדים. הם לכדו בקלות את סטו ואלישבע, אשר עלו להתמקם על אחד הגגות והם מחזיקים בהם כשבויים ומאיימים עלי ועליהם. בני האדם שכאן בגיבוי אגף איקס מאיימים להכניס גם אותי להסגר ונראה שיש להם את הכוח לעשות כן. יחסי הכוחות שכאן והסכנה העצומה לא יכולים לאפשר לי את המשך ביצוע המשימה. אני לוקח את החברה שלי ומנתק מגע. סוף."

"אלכס" קליין צועק לעברו "נזוז",

פאזיל

התשובה מגיעה במהירות על־טבעית:

  • "ערפד צעיר, כשמדליקים לידו גפרור, מתמסר לפחד האדום. כשהוא מתבגר הוא לומד לעשות "פו" ולכבות את הגפרור. לראות אפשר בחושך וסיגריה אפשר להדליק מהסיגריה הקודמת. או בקיצור, לא שלחתי אותך להתעסק עם הלגיון, שלחתי אותך לעשות עבודה. לבדוק למה ההיפופוטם שם ולמה לכל הרוחות התקבצו שם כל הרוחות. יש לך מידע *רלוונטי*?"

יונתן

קליין מסמס לשי גור:

  • "אין לי מידע ואין לי יכולת בנסיבות הקיימות לחקור, אבל בטוח שמשהו ממש חשוב מתרחש כאן"

יונתן

קליין ואלכס צועדים לכיוון הבית שעליו עלו סטו ואלישבע.

קליין אומר במערכת הקש"פ: 'אנחנו לא רוצים בעיות, אני רק מגיע לקחת את החברה שלי ואני זז'

הוא ואלכס עולים בזריזות אל גג הבניין.

אל נקודת המבט של אלישבע: עמדת הצלפים#קליין מגיע לגגעריכה

אלכס וקליין עולים לעמדת הצלפים עריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית