FANDOM

תפריט האתר: מונטאז' חלקי הסיפור, חלקי השחקן, חלקי העולם, אירועים, היסטוריה, עולם, כוחות ומתנות, קישורים, בעלים: אין

בארץ הקודש שוכנים בסך־הכל כמה עשרות ערפדים, אבל מהרעש שהם עושים אפשר לחשוב שמדובר בכמה רבבות. בגדול, וכמו כל דבר בעולם, הארץ מתחלקת לשלושה אזורים: תל־אביב, יהודה והנגב.

תל־אביבעריכה

כשאומרים "ישראל", ברוב המקרים מתכוונים לתל־אביב, הדומיין שפאזיל צמא הדם הקים על חורבות השלטון הטורקי לפני כעשרים שנה, בתמיכת הפרימוג'ן הנאמנה שלו. השמועות מספרות שפאזיל, מהרגע הראשון, היה רק נסיך בובה, ורבים מזהים את חתימת פרק כף־היד של יהונתן דרורי בפי־הטבעת שלו, אבל מבחוץ זה נראה אותו הדבר: כל זמן שאתה לא עובר את הגבול אתה יכול להיות אתה, להביע את עצמך ולעשות מה שאתה רוצה. ברגע שאתה עובר את הגבול תופסים אותך ומעמידים אותך למשפט שבו פאזיל קובע את אשמתך, תולש לך את הראש ושותה לך בשקיקה את הנשמה.

כתוצאה מכך, תל־אביב מלאה באנשים מאד אקספרסיביים שיודעים איך לא לעבור את הגבול. זהו דומיין צפוף, קוסמופוליטי, ליבראלי, תוסס, שופע תככים וערפדיות נדיבות מחשוף. לאחרונה, יותר ויותר מהתככים מתרכזים בתפיסת עמדות כח בלגיון, כי השמועות מספרות שפרוייקט איקס נמצא תחת שליטת הנסיך (או הפיתום שמפעיל אותו). תישארו, יהיה בינגו.

ראוי לציין כי מבחינה רשמית, נחלת תל־אביב כוללת גם את הצפון הפרוע ושורץ הגארו, אך מבחינה מעשית כל מה שמחוץ לגוש־דן זה כבר חצי חו"ל.

חלוקה לשבטיםעריכה

הרשימה הבאה חלקית בלבד

  • יונתן דרורי – פרימוג'ן טרמר והמשנה לנסיך
  • שי גור – פרימוג'ן נוספראטו ונוטר הנחלה
  • איוב – פרימוג'ן מלקאביאן ומגלב המועצה
  • ראם – פרימוג'ן טוריאדור וגונדר הצללים
  • פאזיל – פרימוג'ן ברוחה ופראאאנס!

יהודהעריכה

ערך מורחב - ממלכת יהודה

סביב ירושלים קורה משהו אחר. הגורמים העל־טבעיים השונים מתפקדים שם בשיתוף פעולה חסר תקדים (על־טבעי כמעט) תחת השלטון הערפדי של המלך. הלכידות של הגורמים השונים הפכה את ממלכת יהודה לאחד המקומות הסגורים והמסתוריים של עולם האפילה, ורוב הגורמים, מכל צידי הקשת, מחשיבים אותה לסוג של קן שרצים (קצת כמו רוסיה). אבל גם הם לא יכולים שלא להתקנא בשיתוף הפעולה הנדיר הזה.

התמימים מייחסים אותו לכחו של המלך או של דם המלוכה, והלפלפים בירושלים מדברים הרבה על כחה של האדמה, הארץ והנחלה; אך אם תשאל את אלה שבאמת גרים פה, אלה שחיים על האדמה, תקבל בתשעה מתוך עשרה מקרים תשובה הרבה יותר פשוטה.

לפעמים, הם יאמרו לך, כשעומדים מול אויב משותף, חילוקי הדעות עוברים למושב האחורי. הם לא נעלמים – אנשי־זאב שונאים ערפדים ביהודה כמו בכל מקום אחר ויש אפילו שיאמרו ששנאתם ממוקדת יותר ולכן עזה יותר – אבל הפער העצום בין הגזעים נכנס לפרופורציה אחרת כשאתה יהודי שמוקף מכל הצדדים בישראלים.

הנגבעריכה

דרום הארץ הוא הנחלה הגדולה ביותר גאוגראפית (מעזה במערב, באר־שבע במרכז וחציבה במזרח), אך הקטנה ביותר דמוגראפית. באזור חיה קהילה קטנה, מפוזרת ומגוונת של מתבודדים, שסרים באופן חלקי למרותו הדלילה של יחזקאל, מלקאביאן זקן שהתנחל במערה והכתיר את עצמו לנסיך הנגב.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית