FANDOM

תקציר: אחרי שניסה בלא הצלחה לברוח מהקובולאש לבית של שירה יוניס נחקר במכונית על ידי ערפדית מחורפנת תוך כדי שהיא מבצעת טקס מיני מוזר. לבסוף מביאים אותו למה שנראה כתא כלאו המיועד.

תפריט האתר: מונטאז' חלקי הסיפור, חלקי השחקן, חלקי העולם, אירועים, היסטוריה, עולם, כוחות ומתנות, קישורים, בעלים: אין

לעמוד הקודם: ביקור לילי ברחוב הרצל#לעבר הלא נודע

יוניס - יוני סישל, צועד באפילה מחזיק בידיו הרועדות אסופת ניירות הכרוכות בעור הקשור בסרט שחור כחבילה.

תחושת הכוח שהיתה לו מקודם נעלמה.

הוא צועד אחרי הערפד.

הערפד בפנים חתומות, לא מחליף עמו מילה, לא מראה כל רגש, רק מסמן ליוניס ללכת אחריו.

הם חולפים לצד גופה שבורה חסרת תזוזה של הכלב מת, הערפד לא מעיף בה מבט, יוניס מביט בכלב בזעזוע.

הם מגיעים לרחוב, לימוזינה ישנה חונה וממתינה להם, חלונות כהים, הדלת האחורית של הרכב פתוחה.

הערפד מסמן ליוניס להיכנס אל הלימוזינה והערפד (לאחר שיוניס בפנים) נכנס בדלת הקדמית שלצד הנהג.

CAR

קרדיט: http://inobras.deviantart.com/art/Moscow-Night-Story-196881529

יוניס נכנס אל הרכב בדלת האחורית, ומבטו פוגש מיד בזוג עיניים ריקות ללא אישונים שממלאות אותו באימה ופחד,

הוא משתנק ובאופן בלתי רצוני כל גופו מתחיל לרעוד,

נראה כי הגברת (ניקה) שמביטה בו מרוצה מתגובתו מלאת הפחד, כוס שמפנייה בידה, מלאה בדם. הדם מכתים את פניה, היא מלקקת את שפתיה.

NIKA

קרדיט: http://aaronsimscompany.deviantart.com/art/Female-Vampire-1-80304315

הי מחייכת אליו ומסמנת לו לשבת מולה (היא יושבת נגד כיוון הנסיעה).

הדלת נסגרת, הרכב מתחיל לזוז.

"יוניס, יש לך כמה דברים שאנחנו צריכים ואני עומדת לקחת ממך... הכל" היא אומרת ומחייכת אליו ברשעות.

תינוק

"אני מניח..", יוניס עוצר ולוקח אוויר. "אני אתן ברצון, ואני מניח שממילא לא יעזור לי להתנגד. רק תוכלי בבקשה להשאיר אותי בחיים ולשים אותי בבית?"

יונתן:

היא מתחילה לצחוק,

הרמקולים של הרכב מתחילים לנגן שיר (Faith No More/Boo-Ya Tribe - Another Body Murdered):

http://www.youtube.com/watch?v=YfTg4Fcza58

(וברגע שהשיר מגיע לשלב הקצבי)

תוך מאית שנייה היא נמצאת כולה עליו, יושבת עליו, מלטפת את פניו, יוניס אפילו לא הספיק לראות את התנועה.

ניקה מעבירה כף יד קרה כקרח על מצחו, שריטה קטנה מופיעה, ניקה מעבירה את לשונה האדומה על הפצע "יאמי" היא אומרת ושופכת על ראשו את הדם החם שבכוס השמפנייה וזורקת את הכוס לאחור.

"מה אתה רוצה לספר לי על הזזזונה הקטנה אניטה ברון?" היא שואלת בארסיות ומתחילה למרוח את הדם על ראשו ומצחו של יוניס "אתה הולך להיות יצירת מופת ליצן קטן שלי" היא אומרת לעצמה, מצחקקת ומציירת בדם עיגולים מסביב לעיניו של יוניס.

להציל את אניטה ברון עריכה

(סיפור שחל מוקדם יותר, כשיוניס ניסה להציל את חייה את אניטה ברון, ושהסתיים בלילה הזה, קצת אחרי גילוי גופתה)

לפתע ניקה מורידה ליוניס סטירה שכמעט שוברת לו את הסנטר "תתחיל לזוז ולעשות משהו" היא צועקת בכעס "אל תשב לי כמו פסל בהלם כשאני מציירת... תחייה תעשה משהו" היא אומרת בכעס ומנופפת ידייה באוויר ואז היא מנשקת את הסנטר שלו וממשיכה למרוח את הדם.

תינוק

זה ממש זה זה ממש זה זה ממש זה זה ממש זה

"אני בקושי מכיר אותה. פגשתי אותה רק כמה פעמים". יוניס לופת את הניירות שבידו עד שהיא מלבינה. "באמת שאני לא יודע כלום כלום כלום כלום. חוץ מזה שיש דברים יותר גרועים ממה שקרה לה".

יונתן:

"אם אתה רוצה למות זה בדיוק מה שאתה צריך לעשות, לשעמם אותי" היא אומרת ברשעות "תתחיל להיות מעניין או שתפסיק לנשום" (דומינייט) היא מצווה ויוניס לפתע אינו יכול לנשום.

יוניס מתחיל להתפתל בלחץ, האוויר, הוא נחנק! הוא מנסה לדחוף אותה ממנו, "אל תזוז" (דומינייט) היא מצווה שוב והוא מפסיק לזוז,

שני ניבים נשלפים והיא נועצת אותם בצווארו ושותה, הוא מרגיש את הלב שלו דופק בפראות.

היא מרימה את ראשה, פניה מכוסים בדם. "נו, אז מה יש לך לספר לי בכל זאת?" היא שואלת ויוניס שוב נושם ויכול לזוז.

תינוק

המילים "כקפאו שד" סובלות מזילות נוראה. כל מי שקצת נבהל אומרים עליו "כקפאו שד". בעיקר בסיפורים קצרים גרועים, באתר הזה, איך קוראים לו.

לכן יוניס צריך להיות אסיר תוד על החוויה שהוא עובר. כי באמת, בלי קלישאה, ויותר ממה שכל מילונאי או משורר יוכל אי פעם להבין, פשוטו כמשמעו, קפאו שד.

הוא פותח את הפה, ובמהירות הבזק, בקול שקט, נואש, מספר הכל.

גורלות: הפגישה הראשונה בין יוני ואניטה עריכה

(סיפור שמתרחש כמה שבועות לפני ליל הרצח)

יונתן:

יוניס מספר את הסיפור עליו ועל אניטה לפרטי פרטים, נראה שניקה משתעממת למוות מהסיפור ואולם היא יושבת עליו בנימוס, לא מפריעה לו לספר וממשיכה לצייר עליו בדם.

כעבור זמן מה, בדיוק כאשר יוניס מסיים לספר את הסיפור, הרכב עוצר.

ניקה יורדת מיוניס, שולפת קופסת עץ מהודרת מלאה במגבונים לחים ומתחילה לנקות ממנה את הדם.

היא מתעלמת מיוניס, כשהיא מסיימת לנקות את פניה, היא מביטה ביוניס "תסתובב" היא פוקדת (דומינייט).

יוניס מסתובב.

יוניס יכול לראות בזווית עין את השמלה השחורה שניקה לבשה נזרקת אל רצפת הרכב, היא מתלבשת...

הוא מתחיל לאסוף במהירות את דפי הספר מרצפת הרכב.

דלת הרכב נפתחת "הגענו" נשמע קול גברי מבחוץ וניקה יוצאת מהרכב.

"תשימו אותו במרתף, אני צריכה לדבר עם ראם" היא אומרת.

יוניס נשלף בכוח מהרכב על ידי אותו ערפד.

הוא עומד בסמטה האחורית של מועדון ריח יין, למולו הדלת האחורית של המועדון.

Alley

קרדיט: https://www.ipscell.com/2011/09/science-street-smarts-how-not-to-get-your-butt-kicked-on-the-research-playground/

הוא מחזיק בחוזקה באסופת הדפים שלו, ניקה מתרחקת במורד הרחוב (כנראה אל הכניסה הראשית של המועדון).

"בוא" אומר ביובש הערפד ומסמן לו לצעוד לעבר הדלת האחורית.

במרתף של ריח יין עריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית