FANDOM

תפריט האתר: מונטאז' חלקי הסיפור, חלקי השחקן, חלקי העולם, אירועים, היסטוריה, עולם, כוחות ומתנות, קישורים, בעלים: איוב

[מקושרים לכאן]

ממלכת יהודהעריכה

ממלכת יהודה מורכבת מערפדים, רוחות וקוסמים (ישנם שמועות על גארו, אך רבים טוענים כי אלו גנגרלים). זו קהילה סגורה שאינה מתערבת בנעשה מחוץ לגבולת הממלכה, ולא אוהבת שמישהו מתעסק עם מה שקורה בתוך הממלכה.

בראש הממלכה עומד המלך - נצר לדוד המלך - בין אם זה צאצא ישיר או פשוט ערפד ששתה דם של צאצא ישיר. המלוכה לא עוברת ידיים רבות, אך אם עוברת זה לבן/בת של הערפד השליט אשר שתה את דם המלך (על מנת לשמור את דם דוד המלך זורם בעורקים) או מישהו שפשוט הרג את המלך ושתה את דמו (ללא שתיית דם המלך לא יכירו בו במלך יהודה).

למרות שהממלכה מורכבת מגזעים שונים, שיתוף הפעולה ביניהם (לפחות כלפי חוץ) הוא חזק וכולם סרים למרות המלך בין אם הם ערפדים ובין אם הם רוחות או קוסמים.

ערפדים

ערפדים משבטים שונים מתגוררים שם, והשמועות טוענות כי אין שם הבדל בין השבטים. נושא הקמרילה או הסאבאט לא מעניינים את הממלכה והם לא מקבלים את מרותם של שום ארגון. ידוע על נוספרטו רבים המתגוררים בממלכה, גנגרלים ולסומברה, אך קיימים ערפדים נוספים משבטים שונים. למרות השמועות הרבות על כך שבין כל הערפדים שם קיים קשר דם (blood bond) למלך, הדבר לא סביר, כי אם למישהו יש קשר דם למלך הוא מיד הופך ליורש למלוכה. קשר דם למלך נחשב לכבוד גדול בממלכה, וניתן כאחד מהפרסים המכובדים ביותר לפעילות למען הממלכה/המלך.

רוחות

הרוחות הן כנראה הסיבה המרכזית לבידוד היחסי שמלכות יהודה חסתה בו עד לפני שנה.

עד לפני שנה, מליוני רוחות מכל רחבי תבל נדדו אל ירושליים על מנת להגיע אל קיצן. הכמות ההזויה של רוחות שהיו על כל הדרכים המובילות ירושליימה, על כמות הזרמים והספקטרות שמתפתחות, גורמות לכל גורם בעל הרגישות הנמוכה ביותר לעל טיבעי להתקצר מעודף של על טיבעי. כך שעד לפני שנה, ירושליים וממלכת יהודה היו בצורות בתוך חומה של רוחות שנתקעו.

אולם, הארוע של 23.4.2011 לא פסך על הרוחות - כאשר קאריבדיס-הרוח של ים המלח נרדמה, אנשי זאב מתו, וערפדים חגגו בדרום הארץ, הארוע התפוצץ כפצצה אטומית בתוך העולמות המתים, בעיקר באפלולית של העולמות המתים (כלומר באזור הקרוב לזה של כדור הארץ), וכל רוח שריחפה לה בחוץ באותו הרגע, הוכחדה. הדבר חיסל כ 90% מאוכלוסיית הרוחות הקיימת (ומחקה את ההיררכיה), אולם זה הכחיד כמעט 99.9 מכלל הרוחות שריחפו סביב ירושליים.

כעת הדרך לירושליים מוגנת משמעותית פחות מבעבר. אומנם רוחות חדשות מתחילות להגיע, אולם ייקח זמן רב טרם ירושליים תחזור להיות מוגנת על ידי ריבוא הרוחות.

קיימות שתי פרמידות מתפקדות בהווה באזור ירושליים מתוך כמה עשרות שהיו:

קוסמים

ישנם שני בתים עצמאיים

ארתורינים - כיום עוסקים בעיקר בנושא שדים.

נטורי קרתא - עוסקים בעיקר בנושא אזורי הקודש בעיר (נוצרים, יהודים, מוסלמים - לא ממש משנה).

בעוד שכל אחד מהגזעים מתעסק בנושאיו, כולם נתונים למרות המלך (שכמעט תמיד הוא ערפד, אך לא תמיד). הפיכה לנתין בממלכה דורשת את אישור המלך ולא מתקבלת בקלות אם בכלל.

ביקור בממלכהעריכה

ראוי לשים לב שעד לפני שנה כל מבקר חייב היה לדאוג להגנה מריבוא הרוחות שהתקיימו סביב ירושליים. הדרך הנוחה ביותר היא לקבל את אחד מתריסר שרשראות המבקרים שהממלכה דואגת שתמיד ישמרו במוזיאון תל אביב. כל אחת מהשרשראות הייתה עם אחת מאבני החושן, אשר גרמה להשפעה אחרת על המבקר.

מאז שנכחדו ריבוא הרוחות, אין צורך יותר בשרשראות, למרות שיש כאלו שעדיין משתמשים בהם למען ההשפעה הנוספת שהן נותנות.

למבקרים שאינם מהממלכה מותר להכנס אליה, ללא צורך להודיע למלך (הוא כנראה כבר ידאג לדעת לבד), אך לא לזמן רב ולמטרות מוגדרות - עסקים, תיירות, ואפילו חברתי (למרות שאנשים הממלכה לא באמת יצרו קשרים חברתיים מבחוץ), ביקור של יום הוא סביר, יותר מזה צריך להיות עם סיבה מספיק טובה. במידה והמבקר משתהה יותר מדי זמן הוא יקבל שליח שיודיע לו שהוא מתבקש לעזוב את אזור הממלכה. אם המבקר לא יצא במהרה מהאזור או חלילה וחס יפגע באחד מהנתינים (לא הכוונה לבני אדם בד"כ), הוא צפוי לקבל הסברים מוחשיים שילכו ויגברו (כמובן תלוי במלך הנוכחי ומידת העצבנות שלו), שעד מהרה יהפכו לפגיעה ופיזית והשלכתו מחוץ לאזור.

כיום ישנה מלכה - עתליה - בת אדם (שמועות רבות טוענות שהייתה ציידת ערפדים בעברה), אשר שתתה לא מעט דם ערפדים בעברה, וגם את זה של המלך הקודם ארמן ז'אן דו פלסי, דוכס דה רישלייה, שעלתה לשלטון לפני כ-5 שנים.

השמועות טועות כי יועצי המלך (שווה ערך לפרימוג'ן מתכנס פעם בתקופה (חודש, שבוע, יום - לא באמת ידוע) במנהרות הכותל, שם גם יושב מלך יהודה.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית