FANDOM

תפריט האתר: מונטאז' חלקי הסיפור, חלקי השחקן, חלקי העולם, אירועים, היסטוריה, עולם, כוחות ומתנות, קישורים, בעלים: אין

תקציר דמות
  • שם: קין
  • יוצר: האל
  • תאריך הפיכה: 200,000 לפני הספירה
  • תאריך מוות: אין
  • דור: 1
  • שבט: אין
  • ילדים: אנוך, עירד, צלה

קין, האב האפל עריכה

קין, האב האפל, נחשב לערפד הראשון. הוא מזוהה עם הדמות המקראית, קין (מספר בראשית). לפני היווצרות הקמרילה, רוב הערפדים התייחסו לעצמם כאל קיננטיים ("Cainites") מתוך הכרה למוצאם. עם זאת, בתקופתנו היום (המאה ה -21) האמונה הרווחת היא כי הסיפור של קין הוא בגדר מיטוס.

הספר של נוד עריכה

ההיסטוריה של קין מתוארת בעיקר בספר של נוד (Book of Nod) ובמספר חלקי ספרים אחרים. הספרים השונים מתארים מניעים שונים ביחס לפעולותיו של קין, אך כולם מסכימים שקין הרג את אחיו ההבל.

הרצח עריכה

הסיפור המרכזי המסופר הוא שאיכר בשם קין היה מוכן להקריב לאלוהיו את הפרות והירקות הטובים ביותר שמצא. הבל אחיו הציע להקריב את בעלי החיים היפים ביותר ועל כן נוצרה מחלוקת ביניהם בסוגיה של מי הקורבן ראוי יותר. התוצאה הסופית הסתיימה בכך שקין הקריב את הבל על המזבח וטען כי זה הקורבן היקר מכל שהוא יכול לתת לאלוהיו - אחיו. בגין פעולתו זו קין קולל ב"סימן" וגורש לנדוד לבדו בארץ נוד.

ההתעוררות עריכה

בתקופת הנדודים, קין שהיה עייף ורעב, פגש את לילית, לילית נתנה לו מחסה ומזון וסיפרה לו שהיא האישה המקורית של אדם – אביו של קין. קין נשאר עם לילית תקופה, בתקופה זו הם הפכו לנאהבים ובתקופה זו קין שתה מדמה על מנת לקבל חלק מהכוחות שלה.

לאחר שקין שתה מדמה של לילית הגיעו שלושה מלאכים - נציגי האל, המלאכים הציגו בפני קין הזדמנות להתחרט על הרצח של הבל ואולם קין דחה כל אחד מהם. כל מלאך שקין דחה, קילל את קין בקללה ניצחית לקין וילדיו: הקללה הראשונה: פגיעות רבה לאש. הקללה השניה: פגיעות לאור שמש. הקללה השלישית: החיה שבפנים, הרעב המתמיד לדם.

מלאך רביעי הופיע והסביר לקין את הדרך לגלוקונדה, הדרך היחידה ל"אור" והיא אך ורק בחסדו של אלוהים.

לאחר הביקור של המלאכים, קיין "מתעורר" או "הופך" באופן רשמי לערפד והוא בעל כוחות מיוחדים הנובעים כולם מ"דרך הדם" והם:

עם כוחות אלו קין מצליח לשבור את הקשר שלו עם לילית ועוזב אותה.

הילדים הראשונים – הדור השני עריכה

קיין ממשיך לנדוד לבדו בארץ נוד וזיכרון חטאו הטביע אותו בצער רב. לאחר תקופה הוא מתיישב בעיר חקלאית קטנה בשם אובר (Ubar). בני התמותה מודעים לעברו ולכוחו וחלקם סוגדים לו. אובר היתה מישובת על ידי "ילדיו של סת" (Children of Seth) ונשלטה על ידי המלך אנוך (Enoch). עם ההגעה של קין לעיר, אנוך ויתר על מלכותו לטובת קין.

אנוך, שחשק בכוחות של קיין, ביקש מקין כוחות דומים, קין בתחילה סירב ולבסוף הפך אותו לערפד. לכבוד בן הערפדים החדש, קיין הכריז שמה של אובר ישונה לשם "העיר של אנוך".

לאחר זמן מה, אנוך ביקש מקין אח, קין בתחילה סרב ולבסוף נכנע והפך ילד שני והוא עירד (Irad). קין נתן לעירד כוחות שונים משל אנוך ועירד הפך לידו הימנית ולמפקד צבאו.

אחרי עירד הגיע צלה (Zillah), האחות הראשונה, שגם לה ניתנו כוחות שונים על ידי קין.

צלה היתה יפה ביותר וקין חשק בה ורצה שתהיה שלו ואולם צלה לא חשקה בקין. קין היה מתוסכל מהסירוב של צלה וניסה כל דבר כדי לגרום לצלה לחשוק בו ואולם ללא הועיל. לבסוף הוא השקה את צלה, מספר פעמים בדמו וקשר אותה אליו בדרך הדם (blood bond). לאחר אירוע זה השניים נישאו.

אנוך, עירד וצלה היו הדור השני של הערפדים והם חיו יחדיו בעיר של אנוך – העיר הראשונה.

הדור השלישי – האנטדלוויאנס (Antediluvians) עריכה

לא עבר זמן רב וילדי קין למדו, כל אחד בתורו להפוך צאצאים נוספים ואמצו את הדור השלישי. בשלב מסוים קין אסר על ילדיו להפוך צאצאים נוספים לערפדים ולכאורה, על פני השטח, הילדים צייתו והעיר שגשגה והפכה לעיר הראשונה של ערפדים ולאימפריה גדולה וחזקה.

הדור השלישי, האנטדלוויאנס (Antediluvians) בנו פסלים, מקדשים, ספרייה גדולה, מבנים מרשימים וארמון ענק לכבודו של קין.

המבול והרג הדור השני עריכה

המבול שינה את הכל. הוא הרס את העיר של אנוך והשמיד את תושביה בני האדם ("הילדים של סת"). כתוצאה מההרס וההרג הרב קיין היה נסער ביותר ונעלם.

ילדיו ששרדו חפשו אותו, וכשהם מצאו אותו קיין גרש אותם ממנו והם נשארו, לראשונה, לדאוג לעצמם.

מסיבות שאינן מפורטות בספר, הדור השלישי, האנטדלוויאנס הרגו את שלשת ילדי הדור השני של קיין.

כאשר קיין גילה את שקרה לילדיו, הוא חפש את האנטדלוויאנס, אשר בנו עיר חדשה, והיא העיר השנייה. לאחר שקין מצא את האנטדלוויאנס, שלא בידיעתם, הוא קלל את צאצאיו עם חולשות האופייניות כיום לכל שבט ושבט משבטי הערפדים.

חזרתו של קין עריכה

על פי המיתולוגית הנודית (שאינה כתובה בנוסח הנפוץ של הספר של נוד), יש טענות שקין יחזור בסוף הזמן (end of time) על מנת לשפוט את צאצאיו האנטדלוויאנס וכל צאצאיהם הערפדים. אירוע זה ידוע בשם ג'הנה (Gehenna) - סוף כל גזעי הערפדים.

ארגון הסאבאט או השבת (Sabbat) המכונים בכינוי חרבו של קיין (The Sword Of Caine), שואף להגיע לתקופת הג'הנה וזאת במטרה לסייע לקין בהשמדת האנטדלוויאנס.

ארגון הקמרילה, לעומת זאת, מכחיש מכל וכל את קיומו של קין ואף הולך רחוק ככל האפשר על מנת להסתיר או להשמיד ספרים המתייחסים לחזרתו של קיין ובכך לקדם את הספקנות בקרב הקינדרד המודרנים.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית