FANDOM

תפריט האתר: מונטאז' חלקי הסיפור, חלקי השחקן, חלקי העולם, אירועים, היסטוריה, עולם, כוחות ומתנות, קישורים, בעלים: אין

פרקים:

    • תסריט פרק א

  • משתתפים בסיפור:

בנימין (בני) בן בשט

  • משתתפים נוספים: פתוח.
  • צורת הרצה: תסריט

סצנה 1 : עריכה

בחור גבוה קרח שרירי ומקועקע בכל איבר חשוף בסמלי כל דת אפשרית יוצא מטרמינל שלוש בנתב"ג אין עליו תיק או מזוודה , מוציא סיגריה, מדליק, מחייך , ומחכה... שתי דמויות לבושות מדים בניידת חונה יוצאות במהירות לקראתו, אין שיחה אין מאבק, השנים מלווים אותו לניידת אוזקים אותו והרכב נוסע.

סצנה 2 : עריכה

הבחור המקועקע יושב בחדר חקירות כך נראה הוא אזוק לשולחן הרהיט היחיד בחדר, הוא נראה מאושר, כאילו תמיד רצה להיות פה.

סצנה 3: עריכה

בחור הנראה כבן 30, אתלטי, גובה 1.80, שער שחור, עיניים חומות, צבע עור ממוצע ליוצאי טורקיה. לבוש בפשטות, ג'ינס, חלוצה קצרה עליה חולצה מכופתרת פתוחה, לא מישהו שימשוך את המבט, עומד ומחזיק תיקיה, הוא פותח אותה ורואה תמונה של האיש המקועקע שבחדר,

שם : אנטוני ברקט

הוראות קמרילה : חיסול מידי.

סיבה : רצח ערפדים.

בדפים הבאים יש אוסף תמונות מצמרר, אבל עם סגנון דומה, לכולם אין יותר רגלים, ואת הרגלים תפרו לידיים מהכתף, הנחיים הורחבו, העיניים ללא צבע לבנות לגמרי, והתמונה נראית כאילו ניסו להציג את המתים שהם ערפדים שניסו לשנות צורה לערפד, או עטלף.

אחרי התמונות מגיעה חבילת דפים בכל דף הכותרת היא "חטופים" – חשוד עיקרי אנטוני ברקט. יש תמונה ושם ועוד פרטים אך הבחור מעביר את הדפים במהירות. אחרי מספר דפים עוצר הבחור לדפדף, יש תמונה של בחורה צעירה נראית כבת 18 שיער שחור חלק , צבע עור כהה , עיניים חומות הכותרת דליה בן בשט. התמונה עוברת לפניו של הבחור, המבט אומר דבר אחד – עצב !

סצנה 4: עריכה

הבחור שעומד סוגר אתה התיקיה. הוא ממתין מס' שניות, ניתן לראות שמוחו עובד ללא הרף. הוא משליך את התיקיה על השולחן כך שחלק מהתמונות נפרשות. הוא ניגש לכסא השני ומתיישב, מצביע על התמונות

בני (אומר בקול שקט) :"איפה הם?"

אנטוני (מחייך): ערב טוב בני, אולי קודם כל תציע לי איזה כוסית ?

בני קם ויוצא מהחדר. הוא הוא חוזר לאחר מס' דקות עם שני גביעים. הוא מגיש אחד לאנטוני והשני שומר אצלו

בני (אומר בקול שקט) :"איפה הם?"

אנטוני : כל דבר יגיע בזמנו, אתה תקבל אותה אבל אתה חייב להגיב מהר, לפי החישובים שלי ואני חלש מאוד במטמטיקה יש לה 36 שעות, עד שכל הדם שלה יטפטף החוצה, בסוף הסיפור שלנו אתה תחליט אם אני או אתה הופכים אותה. את מי אתה אוהב יותר קדישמן או אגם ?

בני מביט על השעון שלו, השעה היא 02:32.

בני יש עוד פחות מ-3 שעות עד הזריחה. זה הזמן שיש למשחקים. לאחר מכן אתה לא תהיה בן המתים, אתה פשוט תהיה עפר.

הוא ניגש לקיר החדר ונותן שתי דפיקות חזקות. כ-3 שניות לאחר מכן נשמע קול מנגנון מכאני ורעש חזק בזמן שתקרת החדר זזה מעט, ניתן לראות את השמיים מלאי הכוכבים, אין כמעט עננים.

בני:" אני אוהב את אחותי, באמת, אבל היום אני לא בן אדם, ויש לי אחים ואחיות רבים, ואם צריך להקריב אחד אז שיהיה. ואני מודה שאני לא בטוח מה עשה קדישמן או מה עשה אגם, לדעתי הם אומנים לא ?"

אנטוני (במבט עצוב): עוד פחות מ-3 שעות זריחה ?, חבל לי שלקח לך כל כך הרבה זמן להגיע, אני שונא שהתחרות לא הוגנת, אז על היצירה האחרונה שלי בעין הוד למען ההגינות נחליט שאני לא מקבל נקודה. נשאר לנו את 6 בבוקר, ומחר בשעה 21:00, 03:00 וכמובן את דליה לזריחה. ולשאלתך ,כן הם אומנים, אז את מי אתה בוחר ?

בני:"נראה לי שקדישמן, זה זה עם הכבשים לא ?"

אנטוני : אז חבל שתבזבז את הזמן עד 6 בבוקר שניהם יהפכו למיצג מרשים, אבל כמו כל משחק צריך ניקוד לדעת מי ניצח, 2 מייצגים 3 נקודות לי, מיצג אחד והצלת אחד נקודה לשנינו, הצלת את שניהם 3 נקודות, אבל אם אתה רוצה גם לייצר מיצגים אני פתוח לשיטת ניקוד חדשה.

בני:"אתה כנראה לא מבין כמה דברים. אני לא שוטר ואתה לא איזה עבריין צמרת שמחזיק אותי בביצים. האנשים הללו היה נחמד להציל אותם, אבל אני לא אשמחק עם שמוק כמוך משחקים מטופשים בשביל זה. יש לי הצעה אחת בלבד Take it or leave it"

בני מניח את הכוס על הרצפה ליד

"במידה ואתה אומר לי איפה הם, ואנחנו מספיקים להגיע אליהם ולהציל אותם, אני אדבר עם הנסיך, אולי הוא יסכים לחנון אותך או פשוט לגרש אותך - לא מבטיח כלום. אופציה שניה לא תגיד כלום או תשחק משחקים מטומטמים, אתה תהפוך לעפר בעוד זמן לא רב מהשמש.

הבחירה היא רק שלך ואין לך עוד הרבה זמן לקבל אותה - תכניס את זה לשיטת הנקודות שלך איך שבא לך".

בני מרים את הכוס ולוגם אותה עד סופה.

אנטוני : אתה מוזמן לדבר עם הנסיך, ויכול לא להתערב אבל בעוד 36 אני אהיה מפורסם, ולא רק שאני אהיה במפורסם, אני אהיה הערפד הכי מפורסם, כל כך מפורסם, שדרקולה שם מביך ליד אנטוני , אז תעשה מה שתרצה, אבל את המשחק שהתחלתי לא אתה ולא הנסיך יכולים לעצור, אפילו לא אני יכול לעצור אותו, התסריט שכתבתי כבר התחיל לרוץ, ואתה הדמות היחידה שיכולה לצאת מחוץ לתסריט שלי, ואולי אתה נהנה להציג את דליה המתוקה והסקסית מאוד דרך אגב (חצי חיוך) אבל בעוד שלושים ושש שעות היא תהיה יותר מפורסמת מהמונה ליזה, ואתה והנסיך המזדיין שלך, תתחבאו כל כך עמוק, כי מדינת ישראל תפעיל את כל הצבא שלה במטרה אחת, והמטרה הזאת לא תהיה פלסטינים.

בני מביט באנטוני ומחייך.

בני:"כל ערפד שלישי במדינה הזו משחק אותה הפטיש הגדול שישבור את המסקרייד לכל הרוחות. אותי זה ממש לא מעניין, מבחינתי אתה יכול לעלות ביד אליהו בהפסקה בגמר היורוליג ולשתות מישהי למוות - אני לא חושב שאתה תשרוד 10 שניות, אבל שיהיה בהצלחה. אם זה המצב פה, אז עוד מעט כנראה אתה תוצא מידי ותועבר למישהו אחר. אבל עד אז בוא ונזרום יחד. נו מה אתה רוצה שנעשה כדי לגלות לנו איפה נמצאים החטופים ?"

אנטוני (החיוך נמחק) : תקשיב טוב אני שם זין על המסקרייד, אתה יכול להתעלם, ולא לעשות כלום, אין לי מושג מי מרשימת החטופים שלך עדיין חי, אני לא יודע איזה רשימה יש לך, אני יכול להבטיח לך שדליה עדיין חייה , אבל היא מטפטפת לאט לאט לאט לאט, עד שתוך 36 שעות היא תהיה נקיה, ואז אתה יודע מה אפשר לעשות, לא חובה, זה גם יכול להיות סוף לסיפור. וכרגע כבר נתתי לך את האפשרות הראשונה, קאדישמן או אגם, תבחר (החיוך חוזר) השעון מתקתק תיק תק תיק תק.

בני:"השיחה הזו לא תתקדם יותר מדי אם אתה לא באמת תקשיב, שאלת ועניתי, קדישמן"

אנטוני: אז למה אתה עדיין פה? תתחיל לעבוד נתראה בשש ועשרה, תביא תמונות אם אפשר (מחייך) ועשה טובה סגור תתיקרה, קריר.

תסריט פרק ב עריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית